Het aantal ondernemingen waar e-commerce een belangrijk kanaal vertegenwoordigd groeit al jaren en groeit steeds sneller.
De meeste webshops hebben echter een standaard look-and-feel die vooral functioneel is, maar niet heel erg onderscheidend. Ook de beleving die je klanten kunt bieden in een fysieke store wordt meestal niet benaderd.
Onderscheidende, virtuele web stores bestaan al enige tijd. Deze zijn echter bijna altijd custom-built en vragen daarom een hoge initiƫle investering. Een goede oplossing dus voor flagship webstores en corporate brands, maar onder dit model onbereikbaar voor middelgrote ondernemingen en organisaties die hun CAPEX investeringen zo laag mogelijk willen houden.
Het Virtual E-commerce portfolio van Numa biedt ondernemingen de kans om klanten een premium virtual shopping experience te bieden zonder de noodzaak van hoge investeringen. Voor een maandelijkse fee krijgt jouw onderneming de beschikking over een virtuele winkel etalage voor jouw top-producten. Hiermee geeft het klanten een stukje van de beleving van fysiek winkelen en onderscheid je jouw shop van de rest.
Virtual E-commerce as a Service is te koppelen met jouw bestaande webshop, maar is ook af te nemen als all-in pakket, incl payment oplossing, order management en productmanagement modules.
Virtual E-commerce as a Service is volledig modulair opgebouwd. Hierdoor kies jij zelf welke integraties, UX elementen, additionele services en customer insight opties jij nodig hebt. Je betaalt daarom alleen voor wat je gebruikt.
Numa werkt voor deze dienst samen met gerenommeerde partners die jarenlange ervaring hebben op het gebied van innovatieve virtual e-commerce toepassingen en customer data insight oplossingen.
Neem contact op met Toon van Bodegom om meer te weten te komen over Virtual E-commerce as a Service.
Contact opnemen