info@numa.nl
070-3630989

Customer Data Platform

Is het niet mogelijk om gepersonaliseerde klantervaringen te creëren omdat je klantgegevens gefragmenteerd en verspreid zijn over verschillende systemen? Met een Customer Data Platform (CDP) beschik je op één platform over alle relevante klantinformatie.

Een CDP verzamelt namelijk klantdata uit al je applicaties en voegt deze samen met online verzamelde data die klanten prijsgeven. Hierdoor creëer je realtime 360-graden-klantprofielen. Dit geeft je de mogelijkheid om persoonlijk te communiceren met klanten en rekening te houden met voorkeuren en aankoophistorie.

Wij helpen je bij het analyseren van de huidige beschikbare klantdata en geven advies over het inzetten van data en data-analyse tools ter verbetering van personalisatie. Als een Customer Data Platform een uitkomst biedt binnen jouw organisatie helpen we je bij de implementatie. Wij werken samen met onze technologie partner GX Software die al jaren expert zijn op het gebied van digitale marketingsoftware.

Meer weten?

Neem contact op met Claudia Halleen om meer te weten te komen over Customer Data Platform.

Contact opnemen

Daarom een Customer Data Platform (CDP)

1

Het doorbreekt data silo’s en verzamelt data op één plaats

2

Door de meest actuele 360-graden-klantprofielen leer je klanten echt kennen

3

Je kan klanten gerichter bedienen met gepersonaliseerde content

4

Het verhoogt de conversie en klantloyaliteit