info@numa.nl
070-3630989

Klantinzichten

Om een optimale klantervaring te creëren en de juiste content aan te kunnen bieden is het vastleggen van real-time klantdata erg waardevol. Door de data te correleren en beheren, kun je deze vervolgens analyseren en er voorspellingen op doen.

Beschik je wel over de juiste klantdata in één centrale plek, maar weet je niet hoe je uit die ongestructureerde data meer klantinzicht genereerd? Ons datateam helpt je graag bij het structureren, analyseren en testen van data om zo de klantbehoeften en voorkeuren in beeld te brengen. Met als doel de klantbeleving te optimaliseren en de conversie en loyaliteit te verhogen.

Wij kunnen je ook helpen met het analyseren en optimaliseren van uiteenlopende klant & aankoopgegevens uit diverse bronnen voor een completer klantprofiel. Er zijn diverse toepassingen en niveaus waarop data-analyses kunnen worden ingezet.
• Het samenstellen van basale klantprofielen
• Leads classificeren
• A/B testen

Meer weten?

Neem contact op met Rutger Horsten om meer te weten te komen over Klantinzichten.

Contact opnemen