Je hebt een heldere personalisatie strategie ontwikkeld, er zijn 360-graden-klantprofielen opgebouwd en je bent al even aan de slag met personalisatie. Dat persoonlijke communicatie bijdraagt aan een betere relatie met je klanten en prospects zie je terug in de cijfers. Personalisatie heeft je conversie en klantloyaliteit flink verhoogt. Dit vraagt om meer! Maar hoe zet je nou de volgende stappen op het gebied van personalisatie?
Omnichannel personalisatie gaat niet alleen over klantdata en klantprofielen, maar ook over het creëren van persoonlijke content en verspreiding via de juiste kanalen, op het juiste moment.
Vaak zien we dat door al die verkregen klantdata het volume persoonlijke content in hoog tempo toeneemt. Het managen van al die extra content kan zorgen voor nieuwe uitdagingen.
Neem contact op met Nadim Mokheiber om meer te weten te komen over Personalisatie op schaal.
Contact opnemen1
2
3
4
Gelukkig is er een oplossing! De nieuwste software ontwikkeling op het gebied van Personalisatie combineert data en content in één centrale plek. Dat betekent dat je de content maar één keer creëert, de content beheert in één systeem, en in hetzelfde systeem direct bepaalt naar welk segment je communiceert en via welke kanalen. Daarnaast biedt het mogelijkheden om met meerdere teams samen te werken via het collaboration dashboard. Dit helpt je om de volgende stap in personalisatie te zetten en verder op te schalen.
Wij werken samen met onze technologie partner GX Software die al jaren expert zijn op het gebied van digitale marketingsoftware.
Benieuwd hoe je personalisatie binnen jouw organisatie opschaalt? Wij helpen je graag bij het realiseren van jouw ambitieuze personalisatie doelstellingen.